Przedstawiamy naszego nowego partnera – inEwi!

Intuicyjne narzędzie w postaci prostej aplikacja do zarządzaniem czasem pracy, które ułatwia kadrom i przedsiębiorcom życie – dostępne w każdej chwili, na każdym urządzeniu.

  •  Rejestracja czasu pracy: Monitoring godziny pracy, nadgodziny, spóźnienia i przerwy prosto ze smartfona lub tabletu.
  •  Planowanie grafiku: Łatwe, szybkie, zgodne z Kodeksem Pracy, z wszystkimi potrzebnymi funkcjami w jednym miejscu.
  •  Elektroniczne wnioski urlopowe: Koniec z biurokracją i stosami dokumentów, dzięki zautomatyzowanemu zarządzaniu urlopami i delegacjami.

Ale to nie koniec!

Dzięki sztucznej inteligencji narzędzie umożliwia rozpoznawanie twarzy i wykrywanie nadużyć, a także automatyczne planowanie grafików AI.
Szybka identyfikacja przez kod QR, podpowiadanie statusu pracy, foto-rejestracja i geolokalizacja – wszystko, czego potrzeba, aby zarządzanie czasem pracy było proste i wydajne.

Więcej informacji znajdziesz tutaj.